lördag 12 februari 2011

det bästa jag vet

Kom precis in, har varit och firat Amanda. De andra skulle ut men jag kände inte för att varken dricka eller gå ut idag. Amanda bjöd iallafall på jättegod mat och efterrätt. Fick skjuts hem av Caroline också, men tog mig en långpromenad med Douglas så nu kom jag precis in från kylan. Det bästa jag vet är när man varit ute och gått, sen bara lägga sig i soffan med täcket och datorn och mysa ner sig.. precis vad jag gör just nu. Ska snart sova, för att imorgon ska jag jobba! Ska bli skönt att äntligen få tjäna lite pengar igen, börjar 12 så får ju en sovmorgon iallafall.

Sen är det en vecka i skolan och efter det är det lov som gäller, ska bli otroligt skönt! Men ska försöka jobba så mycket som jag kan och får då också. Efter lovet har vi praktik, jag har på kicks här i köping, 3 veckor. Ska bli riktigt kul faktiskt, ser fram emot det. Hoppas på lite extrajobb och så där också! Nej, nu ska jag ta och kolla lite på tv och sen sova, puss och godnatt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar